Vad tar ni för bladet där i fönstret?

Så känns det nästan - som en liten valp som tigger om ett nytt hem. Och så står man där -igen - med ett trevligt litet blad i ena handen och ett kvitto i den andra. Och väggarna rymmer ju inte hur mycket som helst och dessutom är vi ju två som borde handla tillsammans. Jag kanske får ta upp det med företagshälsovården, kalla det yrkesskada?
Rekordet var när jag kom hem från antikmässan i Stockholm med tre blad. En serigrafi och en litografi som jag fyndat på mässan plus en litografi som jag passade på att bjuda på hos Kaplans. Polletten trillade ner när jag stod med en fin liten etsning i näven, den kostade så litet att jag inte tyckte jag kunde stå emot men var skulle den hänga? Ääh, jag köper den och ger bort den! Perfekt! Aldrig mer blombukett och vinflaska. Nej fram med presentpapperet bara. Nästa födelsedagsbarn lurar runt knuten...


Kommentarer
Postat av: Gun

Kul och bra idé att använda som present. Mer unikt än blommor och mer beständigt.

2008-09-17 @ 12:06:15
Postat av: Sexy lingerie

Good post!I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!Waiting for next post!

2012-05-16 @ 01:23:44
URL: http://www.utopia5230.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0