Favoritcitaten

I dag pratade jag med Martin Laurell som i egen regi driver Hallands Auktionsverk. Vi snackade lite allmänt om vad som köps och säljs och då slog det mig att somliga är bara så lättpratade och bjuder på nåt extra. Martin hör till dem. Jag har faktiskt en liten lista på favoritpersoner som alltid levererar roliga, fyndiga, knasiga eller på-pricken-citat. Här kommer den

Knut Knutson VD och delägare av Uppsala Auktionskammare
Peder Lamm chefredaktör för svenska tidningen Connoisseur
Maria Granström chef över kvalitetsavdelningen på Stockholms Auktionsverk
Maud Ingster driver och äger Mästerby Antik
Martin Laurell ägare och VD, Hallands Auktionsverk
Ian Lundgren delägare, Lundgrens Antik


Jag fyller på med tiden....

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Såååå, vilka är deras bästa citat tycker du???

2008-05-07 @ 09:12:16
Postat av: Nils Johansson

Precis! Det här var spännande.

2008-05-08 @ 06:57:19
Postat av: Sexy lingerie

Good post!I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!Waiting for next post!

2012-05-16 @ 01:11:58
URL: http://www.utopia5230.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0