Kris? Vilken kris?


I min brevlåda märks ännu inte snålvindarna av: igår var jag kallad till inte mindre än två evenemang med l-y-x stavat rakt över invitationen. Dels bjöd Green square, antikvaruhuset utanför Köpenhamn, på "Luxus square 2008".  (Det framgår inte riktigt av inbjudan vad detta innebär, men jag återkommer i ämnet.) Dessutom bjöd kommunägda Katrinetorps gård utanför Malmö på en visning av kinesiska ädelstenar. Eftersom Katrinetorp ligger på humant avstånd hemifrån och jag anser att Mats Bohman, intendent och själva eldsjälen bakom Katrinetorps utveckling, är ytterst skicklig på allt han företar sig, så valde jag det. Ädelstenarna gnistrade mycket riktigt men än mer framträdde det lilla landeriets atmosfär, med nyligen framtagna takmålningar, och nya möblemang. Malmö stad borde ge Mats och hans medarbetare medalj. Besök!


Kommentarer
Postat av: Sigvard Johansson

Kinesiska ädelstenar? Det lät lite intressant. Vad förutom Jade är typiskt kinesiskt i så fall?

2008-09-27 @ 19:57:14
Postat av: Sexy lingerie

Good post!I was very pleased to find this site.I wanted to thank you for this great read!Waiting for next post!

2012-05-16 @ 01:29:12
URL: http://www.utopia5230.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0